fredag 29 oktober 2010

Idag.

Är dagen då första inlägaget skrivs.
Jag är verkligen helt lost i web design men kanske min köra maken kan hjälpa mig? 
Tycker de ska bli så himla mysigt att blogga loss om allt mellan himmel och jord.
Jag är en rätt pysslig person när jag får tid och lust, nu är de mest tiden som är en bristvara
eftersom jag har en 08 och en 09 hemma. Alltså två små flickebarn som just i dagarna fyllt
ett respektive två år.
   Aja, jag lägger upp bilder från dagens pyssel :)